show caption

David Castro photographing a school of bigeye trevally fish and their mating ritual at Cabo Pulmo, Mexico.

Давид проти Голіафа

Історія, що криється за фотографією

Яким чином Байєр пов'язаний з рибною промисловістю?
У рамках нового проекту з метою посилити бренд роботодавця, компанія Байєр вирішила, що повинна ивикористати зображення з великою кількістю риби. І для цього є цілком достатньо підстав: фотограф Октавіо Абурто розповідає особливу історію про людей, які завдяки своїй відданості зробили внесок в довготривале покращення якості життя. Зображення несе в собі суть бренду роботодавця « Дух новаторства | Сила змін»

 

,

Cabo Pulmo

На цьому зображенні не прості риби - на ньому близько 5.000 бичеоких окунів, яких сфотографував морський біолог та фотограф Октавіо Абурто у національному морському парку в Мехіко (Кабо Пульмо, Каліфорнійська затока). На знімку зображено зграю риб, яка наче торнадо винирює з дна океану на поверхню води. «Під час цього ритуалу риби готуються до спарювання», - пояснює фотограф. «Раніше в цей період рибалки масово збиралися в цій місцевості і виловлювали рибу».

463 %
increase in biomass between 1999 – 2009, after becoming Marine National Park.

Коли він каже «раніше», Октавіо Абурто має на увазі першу половину 1990-их років. На той час узбережжя Кабо Пульмо ще не мало стутусу заповідника, і рибалки всього регіону виснажували рибні запаси. Але пізніше люди, які жили в районі цієї затоки, вирішили перетворити Кабо Пульмо в національний морський парк. Для цього було розроблено суворі правила щодо рибальства. Завдяки своїй наполегливості та рішучості місцеві жителі виступили проти економічного способу мислення, який був притаманний багатьом рибалкам та туристичній індустрії вцілому в даному регіоні.

Сталий процес інновацій

За словами фотографа, одним з найбільш відданих людей в боротьбі за національний парк був місцевий житель Давід Кастро. Він на цій фотографії зображений  в образі водолаза, який протистоїть величезній зграї риб. Саме цей образ пояснює вибір назви цього зображення: «Давід і Голіаф».

  • Знімок був зроблений Октавіо Абурто. На ньому зображена дуже особлива історія.

Bayer stands for sustainable innovation and products. This company philosophy fits in perfectly with the story behind the image.

Саме тому Абурто не вагався щодо рішення про передачу цього фото компанії Байєр в рамках проекту зміцнення бренду роботодавця. «Байєр виступає за стійкі інновації та продукти. Філософія компанії чудово співвідноситься з історією, зображеною на цьому фото». Відтепер Абурто сподівається, що цей знімок зможе надихнути багатьох людей у цілому світі.

Цей приклад демонструє той факт, що якщо є прагнення, відданість та наполегливость, можна об’єднатися разом та поставити під сумнів усталений плин речей та процесів, змінюючи їх на краще. Ці риси є ключовими для нової концепції бренду Байєр як роботодавця.

Так само, як і фото Октавіо Абурто, чотири інших змінки несуть хвилюючі, емоційні та зворушливі історії та образи. Вони пов’язують важливі глобальні тенденції з місією компанії Байєр «Наука заради кращого життя», а також з девізом «Дух новаторства | Сила змін». Для теперішнього HR середовища спосіб вираження через використання піктограм є унікальним.

Farsana Jakubi

The employer brand picture illustrates the story of a very successful sustainability project – and sustainable innovation is one of the crucial drivers at Bayer.

Приєднуйтеся до нас, якщо Ви поділяєте наше прагення до змін на краще. Ми напрацьовуємо рішення, які забезпечать сталий розвиток та майбутнє нашої планети.