show caption

Rice like the one grown in this picture is the staple diet of approximately 50 % of the world’s population.

Рис як відповідь на проблему голоду

Історія, що криється за фото

Клаптики рисових полів, між якими фермери прокладають свій шлях з величезними корзинами на плечах, простягаються настільки далеко, скільки може сягнути око, більше схожі на витвір мистецтва. Це зображення було обрано для візуалізації бренда роботодавця в 2014 році. Воно втілює девіз «Дух новаторства | Сила змін» та бажання знаходити відповіді на виклики суспільства, серед яких, наприклад, забезпечення людства продуктами харчування.

 

,

Vietnam, Mekong Delta

Long My Region

Тран ван Туонг на своїй рисовій плантації на півдні в’єтнамського району Лонг Май перевіряє міцність стебла нового врожаю – і він ним задоволений. Декілька років тому ситуація виглядала зовсім інакше. Його поле було затоплене й посіви знищені. Він згадує, що врожаю вистачило лише на те, щоб нагодувати сім’ю, і майже нічого не залишалося на продаж.

  • Vietnam’s rice paddys are the food basket for entire regions. The country is the second largest rice exporter worldwide.

  • The Long My region is part of the Mekong Delta, also called the “Rice Bowl”. Approximately 14 million people are engaged in rice cultivation in this area.

  • The rice cultivation in Vietnam is seriously threatened by climate change. Millions of people are in danger of losing their jobs and their main food source.

Ван Туонг міг би також бути одним мільйонів інших дрібних землевласників у світі, які стикаються з екстремальними погодними умовами та застарілими методами вирощування, що заважають їм виробляти продукти харчування в достатній кількості.

Кращий врожай

Чисельність населення на планеті збільшується швидше ніж будь-коли, і, отже, зростає попит на  кількість їжі та на  її якість. Вже сьогодні пустою залишається одна з дев’яти тарілок, і це означає, що нам терміново потрібні нові ідеї.

In 2050, about
9 billion
people who need to be fed will be living on our planet.

Експерти компанії Байєр працюють над розробкою інноваційних методів вирощування рослин, захисту насіння та врожаю, а також  над створенням нових видів культур, які б легко адаптувалися до кліматичних умов різних регіонів. Вони організують тренінги для фермерів та поширюють набуті знання та технології. За словами Махешу Гірдхару, експерту з рису в підрозділі КропСайєнс, такі ініціативи запроваджені заради підвищення рівня доходів фермерів. Фермери, за ссвоєї сторони, високо цінують вклад експертів.

Реалізація цього проекту в більш ніж 30 країнах світу та співпраця в сфері досліджень допомагає компанії Байєр запроваджувати зміни в сільському господарстві та збільшувати свій внесок в майбутнє – з прагненням до інновацій та силою до змін.


«В компанії Байєр ми пргнемо знайти інноваційні рішення у відповідь на нагальні виклики, з якими ми стикаємося вже сьогодні – саме це прагнення втілене на фото з зображенням рисової плантації в рамках проекту бренд роботодавця», - ділиться з нами Крістіна Кнебель, яка відповідає за корпоративну рекламу та бренд роботодавця у відділі корпоративного брендінгу. Вона очолює проект бренд роботодавця разом з Фарсаною Якубі, керівником глобального підрозділу з управління талантами.

Приєднуйтеся до нас, якщо Ви поділяєте наше прагення до змін на краще. Ми напрацьовуємо рішення, які забезпечать сталий розвиток та майбутнє нашої планети.